ບໍລິການທະນາຄານມືຖື

ຊື່ບໍລິການ

ບໍລິການທະນາຄານມືຖື

ຄໍາແນະນໍາບໍລິການທະນາຄານມືຖື

ບໍລິການທະນາຄານມືຖືຂອງທະນາຄານແຫ່ງປະເທດຈີນ (ຮົງກົງ) ສາຂານະຄອນຫຼວງວຽງຈັນ ("ທະນາຄານ") ເປັນການບໍລິການທີ່ໃຫ້ບໍລິການເຮັດທຸລະກຳການຕ່າງ ບໍ່ວ່າຈະເປັນ ຝາກອອມຊັບ ບັນຊີເງິນ ຝາກເດບິດ, ເຊິ່ງຜູ້ໃຊ້ບໍລິການສາມາດກວດສອບຍອດເງິນ ແລະໂອນເງີນໄດ້ຜ່ານທະນາຄານເທິງມືຖື.

ຈຸດເດັ່ນຂອງການບໍລິການ

1.    ໃຊ້ງານງ່າຍ ສະດວກ ວ່ອງໄວ , ສາມາດໃຊ້ໄດ້ທຸກທີ່ທຸກເວລາ ແລະມີຄວາມປອດໄພສູງ.

2.   ສາມາດຮອງຮັບການຊຳລະຜ່ານ Lapnet QR ແລະ Unionpay QR

3.   ຮອງຮັບການເຂົ້າສູ່ລະບົບຜ່ານການສະແກນ ລາຍນີ້ວມື ແລະ ສະແກນໃບຫນ້າ

4.   ສາມາດເລືອກຕົກແຕ່ງຫນ້າຈໍໄດ້ຕາມໃຈ

5.   ມີບໍລິການ 3 ພາສາເຊັ່ນ: ພາສາລາວ, ພາສາອັງກິດ ແລະ ພາສາຈີນ.

6.   ສາມາດຮັບຂໍ້ມູນຂ່າວສານຈາກທະນາຄານໄດ້ຢ່າງວ່ອງໄວ

ບໍລິການທະນາຄານເທິງມືຖື

ຈັດບັນຊີເງິນຝາກອອມຊັບ, ບັນຊີເງິນໃນຝາກປະຈຳແລະບັດເດບິດເປັນຕົ້ນ

1. ໃບແຈ້ງຍອດເງິນເຄື່ອນໄຫວຂອງລາຍບັນຊີ (ລາຍການລ່າສຸດ ແລະ ຫຍໍ້) ແຈ້ງບັດຫາຍ ຫຼື ຍົກເລີກບັດເດບິດຫາຍ.

2. ສາມາດເຮັດທຸລະກຳ ໂອນເງິນບັນຊີທະນາຄານ, ໂອນເງິນພາຍໃນປະເທດຕ່າງທະນາຄານ ແລະ ໂອນໄປຕ່າງປະເທດ.

3. ຫາຕໍາແຫນ່ງຕູ້ ATM ຂອງທະນາຄານ

4. ກວດອັດຕາແລກປ່ຽນເງິນຕາປະຈໍາວັນ ແລະ ແລກປຽນເງິນຕາຕ່າງປະເທດເປັນເງິນກີບໄດ້

ກຸ່ມລູກຄ້າ

ລູກຄ້າບຸກຄົນທີ່ເປີດບັນຊີທີ່ທະນາຄານແຫ່ງປະເທດຈີນ (ຮົງກົງ) ສາຂານະຄອນຫຼວງວຽງຈັນ

ເວລາການໃຫ້ບໍລິການ

ໃຫ້ບໍລິການຕະຫລອດ 24 ຊົ່ວໂມງ

ການສະຫມັກໃຊ້ບໍລິການທະນາຄານເທິງມືຖື

1. ຜູ້ໃຊ້ຕ້ອງມີບັນຊີເງິນຝາກປະຢັດ ຫຼືບັນຊີເງິນຝາກປະຈຳກັບທະນາຄານ, ຖ້າບໍ່ມີບັນຊີ ຜູ້ໃຊ້ຕ້ອງເປີດບັນຊີກັບທະນາຄານກ່ອນທີ່ຈະສາມາດໃຊ້ບໍລິການທະນາຄານມືຖືໄດ້.

2. ຜູ້​ໃຊ້​​ສາ​ມາດ​ຍື່ນ​ຄໍາ​ຮ້ອງ​ສະ​ຫມັກ​ການ​ບໍ​ລິ​ການ​ທະ​ນາ​ຄານ​ເທິງ​ມື​ຖື​ໂດຍ​ການ​ນໍາ​ເອົາ​ເອ​ກະ​ສານ ຍື່ນດ້ວຍຕົນເອງຢູ່ເຄົາເຕີຂອງທະນາຄານ.

3. ເອກະສານທີ່ຕ້ອງໃຊ້ເພື່ອສະຫມັກ

o ສໍາລັບຜູ້ໃຊ້ທີ່ມີບັນຊີກັບທະນາຄານແລ້ວ

ຄົນລາວ: ບັດປະຈຳຕົວ ແລະ ໜັງສືຜ່ານແດນຂອງແທ້.

ຄົນຕ່າງປະເທດ: ໜັງສືຜ່ານແດນຕົ້ນສະບັບ

ໝາຍເຫດ: ທະນາຄານສະຫງວນສິດໃນການເປີດບໍລິການ Mobile Banking ໃຫ້ກັບຜູ້ໃຊ້ທີ່ຜ່ານການຢັ້ງຢືນ ລວມທັງເງື່ອນໄຂ ແລະເງື່ອນໄຂການໃຫ້ບໍລິການຂອງທະນາຄານເທົ່ານັ້ນ.

ຂໍ້ແນະນຳ

1.    ເພື່ອຄວາມປອດໄພຂອງຜູ້ໃຊ້ບໍລິການ ຫຼັງຈາກທະນາຄານເປີດບໍລິການທະນາຄານມືຖືໃຫ້ທ່ານ, ກະລຸນາປ່ຽນຊື່ຜູ້ໃຊ້ ແລະລະຫັດຜ່ານຂອງທ່ານໃນທັນທີ.

2.   ຫຼັງຈາກເຂົ້າສູ່ລະບົບ, ທ່ານຄວນອອກຈາກລະບົບທຸກໆຄັ້ງ.

3.   ໃນກໍລະນີທີ່ທ່ານລືມລະຫັດຜ່ານ, ກະລຸນາຕິດຕໍ່ກັບເຄົາເຕີທະນາຄານ ເພື່ອຮ້ອງຂໍໃຫ້ຕັ້ງລະຫັດໃຫມ່ ໂດຍບໍ່ມີການຈ່າຍຄ່າທໍານຽມໃດໆ

4.   ໃນກໍລະນີທີ່ຜູ້ໃຊ້ເຂົ້າລະຫັດຜິດຫຼາຍກວ່າ 3 ຄັ້ງໃນມື້ດຽວ, ລະບົບຈະລັອກໂດຍອັດຕະໂນມັດເປັນເວລາ 24 ຊົ່ວໂມງ ແລະ ເມື່ອເວລານັ້ນຜ່ານໄປ, ລະບົບຈະປົດລັອກເອງໂດຍອັດຕະໂນມັດເຊັ່ນດຽວກັນ.